Bacha na personál
Lákáte zákazníky na prodlouženou pracovní dobu? Nabízíte individuální přístup? Jsou ve vaší provozovně pejskové vítáni? Slibujete zákazníkům dárek za věrnost?
A je s tím vším srozuměn a hlavně ztotožněn váš personál?
Co je platné, když máte otevřeno do 19,00, ale už v půl sedmé zákazníkům pod nohama šmejdí nerudná prodavačka s mopem, která vytírá podlahu?
K čemu je individuální přístup, když před jednáním s milým a ochotným obchodním zástupcem musím hodinu čekat?
Také deklarovaná vstřícnost ke čtyřnohým společníkům vyzní poněkud falešně, když v notně zašpiněné misce na zemi není ani troška vody.
A co teprve, když si zákazník musí o slíbený dárek sám říct, namísto toho, aby jej dostal automaticky?
Kdo se tedy chystá zavést nějakou novinku, která má zákazníkům zpříjemnit pobyt a nakupování, měl by pamatovat na důkladné školení a hlavně motivaci personálu. Nesplněný slib je totiž mnohem horší než vůbec nedaný.