Hvězdu je třeba zalogovat

Přemluvili jste nebo dokonce zaplatili nějakou mediálně známou osobnost, aby vám pomohla přilákat novináře na vaši tiskovou konferenci, firemní oslavu, veletržní stánek nebo jinou akci? Potom neváhejte a oblékněte tuto celebritu do firemního trička s velkým logem na prsou, dejte jí na hlavu slušivou kšiltovku taktéž s logem a prostory, kde se akce bude konat, oblepte a ověste logy tak, aby nebylo možné udělat jediný záběr kamerou či fotoaparátem, na němž logo nebude. Pokud si vaše mediální hvězda z nějakého důvodu odmítne vzít na sebe firemní oděv, dejte jí do ruky alespoň velkou tašku, samozřejmě zase s logem.

Většina novinářů totiž na vaši akci nedorazí kvůli kuličkovým ložiskům, která vyrábíte, ani najíst se chlebíčků a popít šampaňské. Novináře zajímá celebrita a té chtějí položit hlavně otázky z jejího soukromého života a natočit a vyfotit ji pokud možno bez log, značek a jmen komerčních subjektů. Tak jim k tomu dejte co nejmíň příležitostí. A hvězdu předem dostatečně instruujte, že když bude s novináři hovořit o tom, jak se nedávno rozešla s partnerem, musí náležitě zdůraznit, že se jí z jeho vily podařilo uprchnout tak rychle jen proto, že garážová vrata mají kvalitní ložiska a otevřela se dřív, než si zhrzený milenec stačil natáhnout slipy a z trezoru vyndat revolver.

Comments are closed.